2014-08-08

Sveiki skaitantieji,
Sumąsčiau vėl pradėti rašyti internetinį dienoraštį.Esu tai darius ir anksčiau,bet kiek pamenu nebuvo konkrečios rašymo tematikos,vien mano kasdienybė.Gana nuobodoka...
Nesakau,kad šį kartą rašydama turiu tikslą jūs šokiruoti,bet noriu turėti erdvę,kurioje galiu dalintis tuo,kas man patinka ir tikėtis,kad patiks ir jums.
Čia galėsite pamatyti mano darytas fotografijas,nes tai vienas iš tų dalykų,kuriuos darau neprašoma.Bandysiu aptart įdomias,aktualias temas,įkelt kažką įdomesnio.Tai nebus eilinis blog'as apie madą,nes tai turi daryti tas,kas tikrai gerai nusimano tame,tai nebus vien įrašai apie tai,ką veikiau savaitgalį ar kokį naują "perliuką" įsigijau.Čia bus tiesiog mano pamąstymai.Galbūt jie patiks ir jums.Lauksiu jūsų nuomonės,komentarų,kritikos.Juk būtent to ir reikia,kad tobulėtumėm!
Iki greito,Gabriela:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą