2014-08-18

Šis tas iš mano gyvenimo

Vienas žmogus patarė man pasidalinti su jumis savo naujo darbo patirtimi,bet ji gana trumpa ir  ne ypatinga.Tiesiog administratorės padėjėjos darbelis ofise.Galbūt įdomesnis faktas,kad tai statybinė įmonė.Labai draugiškas kolektyvas ir smagu būt keliom merginom tarp daug protingų vyrų (cha cha).Šiaip tai pirma mano darbo patirtis,tad tikrai džiaugiuosi,kad bent kažkiek išmokau naujų dalykų,susipažinau su įdomiais bei išsilavinusiais žmogučiais,įgyjau šiokios tokios patirties.
Iš tiesų,tai labai naudinga per vasaros atostogas bent kažkiek padirbt.Šią vasarą pirmą kartą nusprendžiau,kad paskutinį atostogų mėnesį skirsiu praktikai.Ir esu labai patenkinta šiuo sprendimu.Nes pirmus du mėnesius turėjau išties smagius: pailsėjau,pakeliavau,pasilinksminau,o paskutinį mėnesį skyriu tobulėjimui: dirbu,pradėjau lankyti sporto salę,stengiuos derinti mitybą,skaitau knygas ir tiesiog pildau save naujomis žiniomis,pozityviomis mintimis ir ateities vizijomis...
Šią vasarą viduje jaučiu tarsi kokį perversmą.Ypatingai pasikeitė mano požiūris.Kas anksčiau atrodė aktualu,dabar atrodo niekinga ir nebeįdomu.Kas anksčiau visai nerūpėjo,dabar staiga parūpo.Ir viskas tik į gerą.O tai mane dar labiau motyvuoja siekti savo tikslų ir nepasiduoti.O jų turiu tikrai nemažai.Bet kaip sakoma - jei gali apie tai svajoti,tai gali ir padaryti! Taip pat džiaugiuosi,kad pagaliau turiu daug veiklos ir savaitgaliai įgavo prasmę.Džiaugiuosi,kad kinta manieji prioritetai.Jaučiu persilaužymą,o tai kelia šypseną:)
Žinot,viskas tikrai priklauso nuo minčių...Kai pradedi galvoti teigiamai,pradedi keistis ir viskas aplinkui tave taip pat kinta.Nepagalvokit,kad deduosi nežinia kuo ir žarstau patarimus kaip gyventi.Tiesiog per trumpą laiką tai pastebėjau ir jaučiu,kad žingsnis po žingsnio mano gyvenime vyksta geros permainos,tad noriu tuo pasidalinti ir su jumis.Patarti tiek,kiek pati esu patyrus.
Brangieji skaitytojai,keiskim mintis ir keisimės patys.Tobulėkim.Siekim savo tikslų ir niekada nepasiduokime.Juk gyvenimas trumpas,išnaudokim visas galimybes!
Būkit laimingi,Gabriela:)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą